سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

مامان ظهر بخوابیم بریم پاک

1392/5/15 2:47
نویسنده : مامان دوتا گل
392 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه هم خودمون هم دخملا عادت کردن بعد از ظهر ها بریم پارک .روزای اول مشکلاتی داشتیم که هر زمان نوبت فرگل شد سوار تاب بشه و بعد پیاده بشه که نی نی بعدی سوار بشه با کلی حرف و داستان و نی نی رو ببین منتظره بیا پایین بعد کمکش کنیم باهم سوار بشه و خلاصه کلی کلنجار رفتنآخ بعد هم موقع رفتن جیغ و گریه که نمیخواد بیاد متفکراینقد باهاش تو خونه هر زمان که حرف پارک میشد براش میگفتم که بالاخره دختر فهمیده من دیگه موقع رفتن اذیت نمیکنه و بدون بهونه گیری میاد سوار ماشین میشهبغل

 

ولی حالا نوبت سوگل طلا شده نمیخواد از تاب پیاده بشه حتی تو خونه هر زمان فرگل میخواد سوار بشه نمیاد پایین اگر هم بیاد باید حتما حواسشو پرت کنیم و گرنه گریه بازاری میشه بیا و ببین البته فرگلم وقتی میبینه نمیاد منصرف میشه و میگه بازم منتظر میشم  الهی قربونشون برممممممممممممممممممقلبخجالت

من همیشه عاشق این قربون صدقه های مادرانه بودمقلب

 

خب حالا تشریف بیارین بریم ادامه مطلب برای دیدن عکسهای گل دخملا

 

میسی

فرگلم عاشق سرسره و اونم به خاطر پله ها

 

 

این بالا حالی میدها

 

 

اها فرگلی دید ابجی داره سوار تاب میشه 

 

 

اومدممممممممممممممممممم

 

 

برین کناررررررررررر خودم تاب میدم گل گلمووووووووووووووو

 

 

دیدین بلدم ابجی هم دوست داره

 

 

میسی ابجیییییییییییییی جون تابم دادی

 

 

حالا نوبت منه

 

 

هورااااااااااااااااااااااااااا

 

 

فرگل خانوم متفکر و منتظر که بابا امیر ابجیشو بیاره سرسره بازی

 

 

سه تا گل 

 

 

دخملی من خانوم شده و دیگه با گریه نمیره

 

 

چه دور بود ماشین بابا امیرم

 

 

بابای

 

 

مرسی از چشمهای نازززززززززززززززززززززززززززتون   ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه
15 مرداد 92 8:11
افرین به این دخترهای ناز
پارسا که اصلا دوست نداره بریم بیرون حتی پارک!!!!!!


مرسی سمیه جون
ای جونم پارسا بچه فهمیده ای نمیخواد مامانشو در نبود باباش اذیت کنه
عزیزمممممممممممممممممممممممممم
ببوس دوتا گلتو
مامان محمدرهام جون
22 مرداد 92 11:00
عزیزای دلم ،خیلی عکساشون قشنگ بود پریا کیف کردم

خدا سه تا گلت رو برای خودت که گل زیبای خونتونی حفظ کنه وانشالله همیشه شاد وتندرست باشید


مرسی سمانه عزیزمممممممم
لطف داری ببوس پسر قشنگتو