سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

سوگل عزیزممم

1392/5/14 1:44
نویسنده : مامان دوتا گل
671 بازدید
اشتراک گذاری

زیاد منتظر که نموندین ؟؟؟؟ نیشخند

و حالا دومین گل خونمون سوگل خانمی

 

نوزادی دخمل طلا

 

 

دوماهگی نفسم

 

 

 

سه ماهگی سوگل مامان

 

 

 

چهار ماهگی دختر کوچولوی من

 

 

چهار ماهگی عشقم

 

 

شش ماهگی گل مامان

 

 

هفت ماهگی دخملی

 

 

هشت ماهگی عزیز دلم

 

 

نه ماهگی خانووووومی

 

 

ده ماهگی عمرم

 

 

یازده ماهگی سوگلم

 

 

و حالا یک سالگی دخترکممممم

 

 

و باز هم یک سالگی خانوم طلا

 

 

 

انگار همین دیروز بود فرگل صبح گذاشتم پیش خاله هدی جون و من و مهربان همسر و مامان جونم رفتیم بیمارستان تا زایمان کنم خیلی زود گذشت با همه سختیهاش اما واقعا گذشته شیرینی بود .

 

چه لذتی داره مادر بودن و چه لذت بخش تر مادر دو تا گل شدن

 

خدایا شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررتبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدرهام جون
14 مرداد 92 12:15
قربون هردوتا گل ناز برم الهییییییییخیلی دوست داشتنین هزار ماشالله



مرسی سمانه عزیزم لطف داری گلم
ببوس محمد رهام فشنگمو
خاله هدی
27 مرداد 92 16:15
این دخملا نفس من هستن.همه کاراشون بامزه است


مرسی خالههههههههههههههههههههههه جونممممممممممممممممممممممون