سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دو گل زیبای من

تولدت مبارک سوگل زیبای من

1393/4/10 0:22
نویسنده : مامان دوتا گل
669 بازدید
اشتراک گذاری

گل کوچولویه خونه من دو ساله شد

شب تولد سوگل هر کاری میکردم خوابم نمیبرد حس عجیبی داشتم دقیقا مثل هر سال شب تولد هر گلم

باور کردن گذر این روزها برام خیلی دشواره با همه سختیهاش گذشت و الان من دوتا دختر 3ساله و نیمه و دوساله دارم

خدایا ممنونم . ممنونم برای داشتن فرزند . ممنونم برای داشتن دو تا دختر دوتا گل دوست داشتنی

تولد سوگل رو امسال با دوستاش تو مهد گرفتیم و دخترا همراه با دوستاشون جیغ و خوشحالی کردن و کلی بزن و برقص کردن

فرگل و سوگل همراه هم شمع تولدشونو فوت کردن و فشفشه روشن کردن و طبق معمول همیشه به کیک ناخونک زدن

خوشحالم تولد سوگل رو همراه با فرگل و دوستاشون تو مهد برگزار کردیم و شادی دخترام بیشتر به خاطر همراه بودن با بچه های دیگه بود  و این برام خیلی ارزشمند بود

نفس و عمر من دوستتون دارم از خدا براتون عمری طولانی و سلامتی کامل میخوام

زودی میام عکسهای تولد گل کوچولومو میذارم

 

پسندها (3)

نظرات (0)