سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دو گل زیبای من

روز مادر و مهد خوشه

1393/2/31 22:55
نویسنده : مامان دوتا گل
862 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنونم برای انتخاب اسم مادر بر روی من. هیچ حسی به زیبایی حس مادر شدن وجود نداره.حسی پر از لطافت پر از مهربونی و عشق

روز مادر امسال همزمان شد با روز اول ورود دخترا به مهد روزی که من به اندازه دنیا برای نبود دخترا تو خونه اشک ریختم .نبودشون سخت تریم فکر زندگیم شد و از خدا براشون سلامت و عمر طولانی خواستم

دخترکهای کوچولوی من عاشق مهد رفتن و مهد خوشه شون  شدن.فرگل دخترک فهمیده من به راحتی با محیط مهد کنار اومد ولی سوگلکم با کمی تاخیر پذیرایه مهد شد ولی برای موندن شکر خدا مشکلی نداشتن و از حق نگذریم محیط شاد و با تجربه مهدشون و مربیهای مهربون و خوش ذوقشون خیلی دخیل بودن در شوق و ذوق رفتنهای صبح دخترا

گل های قشنگم عاشقانه دوستتون دارممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)