سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

گذشته شیرین

1392/5/3 1:55
نویسنده : مامان دوتا گل
685 بازدید
اشتراک گذاری
  • خاطرات شما دوتا گل دخمل قشنگترین خاطرات زندگی ماست دلم میخواست قبل اینکه از کارهای شیرین روز مرتون از حال و احوالتون بنویسم بریم باهم به دوسال و خورده ای قبل 
  •  

فرگل کوچولو در نوزادی                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                                                                                                                                 دوماهگی خانم طلا                                                                                                                                                                                                                                         

 

 

 سه ماهگی

 

 

 

 چهار ماهگی و اولین تجربه به به 

 

 

 

 پنج ماهگی دخملی

 

 

 

شش ماهگی نفس

 

 

 

هفت ماهگی فرگل جونم

 

 

 

 هشت ماهگی گل مامان

 

 

 

نه ماهگی فرگلم

 

 

 

ده ماهگی وروجک خانوم

 

 

 

یازده ماهگی خانووووومی

 

 

و اما یک سالگی عزیز دل مامان

 

 

روزها و شبها میگذرن و دخملای من هم  یواش یواش دارن خانومی میشن که با هر بار دیدنشون و لمس کردنشون جز لبخند و احساس غرور مادرانه هیچ چیزه دیگه سراغم نمیاد 

حالا میریم سراغ سوگل نازم اونم از نوزادی تا یک سالگیش

منتظر هستین تا دوباره بیامممممچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
3 مرداد 92 2:32
سلام وب قشنگی دارید .به وب منم سر بزنید پشیمون نمیشید راستی نظر فراموش نشه
mally
7 مرداد 92 13:25
واااااااااای پریا من که ضعف کردم از دیدن این عکسا.. همیشه شاد باشین!




مرسی ملی نازمممممممممممممممم
ایشالا تو و عروسک نازت همیشه لبحند به لب باشین
مرضیه مامان ارشان
8 مرداد 92 2:54
ای جون من چه جیگری بوده این دختره

منتظر عکسای گل دوم زندگیتونم هستیم



ممنونم مرضیه جون چشمات جیگر میبینه
سمیه مامان رها
8 مرداد 92 13:50



مرسی عزیزمممممممممممممممم

خاله هدی
27 مرداد 92 16:29
قربون اون عکس نه ماهگیت بره خاله انگار ریئس جمهور .فرگل نازم مامان جونت همیشه منتظر کاری که تو عکس ده ماهگیت انجام میدی بود


خاله هدی من خود ریئس جمهورم.میدونم خاله عاشق و منتظر این بود مامانم من چهار دست و پا کنم منو از زیر مبلا در بیاره. دوستت دارممممممممممممممم