سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دو گل زیبای من

فرگل شکموی من

1392/4/30 16:54
نویسنده : مامان دوتا گل
274 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین مسابقه جشنواره عکس نی نی هاست که فرگل شرکت کرده اونم با موضوع نی نی شکمو و دخمل قشنگ من عاشقققققققققققققق سبزی پلو ماهیه

یعنی میشه اول بشه و من ذوق کنم و جیغ و دست و هوراااااااااااااااا و  به قول فرگل جونم بگم بزن دست خوشگلووووووووووووووووووو 

هوراهوراهوراهوراهورا

 

 

 

                    niniweblog.com

 

 

خاله های مهربون به دخمل طلای من رای بدین

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی شیطونا
1 مرداد 92 17:02
موضوع عکستو میزاشتی بلدزر سفره بهش بیشتر میومد

عاشقتوووووووووووووونم فنجولا


خاله هدی
27 مرداد 92 16:20
قربون اون دستای تپلت برم که همش برای به دست آوردن غذا تلاش میکنن..شکمو توی اون سفره سبزی و چیزایی دیگه هم داره دست گذاشتی رو پلو ماهی


خاله جون میدونی دیگه من گوشت و ماهی میبینم چه جور میشم دیگه دست خودم نیست دیگه