سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

دل مامان

1392/4/30 16:43
نویسنده : مامان دوتا گل
306 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دلم میخواست براتون وبلاگی درست کنم و خاطرات روزهای قشنگمونو بنویسم ولی واقعیتش این بود که اصلا بلد نبودم باید چیکار کنم بالاخره دل به دریا زدمو و شروع میکنم به نوشتن .

نوشتن از شما دوتا گل زندگیم از کارهاتون  از ووروجک  بودنتون از خرابکاریهاتون از همه و همه چی

 

 فرگل گل باشگوه من خانمی شده برای خودش هم مهربون هم زیبا امید روزهای من و بابا امیرشه 

 دلبریهایی میکنه در حد لالیگا شیرین زبون و فهمیده

 

سوگل گل شاداب زندگی ما عروسک فرنگی مامان و بابا .دختر کوچولویی که اعتماد به نفسی به من داد که هیچ کس نمیتونه درکش کنه این دختر کوچولو الان شیرین تر شده

مهربون و باهوش مثل خواهرش

 

فرگل و سوگل دقیقا 17 ماه فاصله سنی دارن فرگلم 7بهمن 89 و سوگلم 7تیر 91  به دنیا اومدن

 

اخ چه روزهایی داشتم و دارم با این دو تا دخمل ذوتا دخملی که اگه زمانی بابا امیرشون ببینه من خسته ام و پیشنهاد میده بده یکیشونو ببرم خونه یکی از دو تا مامان جونها اصلا نمیتونم دوریشونو تحمل کنم و همه سختیها و ........... به جون میخرم و دلم نمیاد از خودم دورشون کنم

 

هیجده ماهگی فرگل و یک ماهگی سوگل

 

 

 

 عاشق همدیگه هستن محاله یکیشون صبح بیدار بشه و اون یکی رو بیدار نکنه  

نه اینکه فکر کنین به عمد . اصلا و ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانیشخند   فقط اینقد سرشونو روی شکم هم میذارن اینقد مثلا اروم حرف میزنن تا بلاخره اون یکی بیدار میشه

بعد از موفقیت در عملیاتشون لبخندهایی به هم میزنن که دلم نمیاد بگم چرا بیدارش کردی چون میبینم هیچ کدوم از بیدار شدنشون اونم از نوع عمدی اصلا گله و شکایت ندارن و با لبخند به استقبال هم میرن اون وقته که دلم میخواد یه لقمشون کنممممممممممممممممممممخوشمزه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمدرهام جون
19 تیر 92 1:45
عزیزاییییییییییییییییییییی دلمید هرسه تاتون





مبارک باشه مامان نمونه،با اجازه لینکتون میکنم تا زود به زود به عروشکهای خوشگلم سر بزنم.





فرشته ها یادتون باشه قتی بزرگ شدید حسابی قدرمامان گلتون رو بدونید که خیلی دوستتون داره














ازاده....مامان احسان
19 تیر 92 9:03
عزیزممممممم خیلی خیلی دخمل هات نازن ایشالا همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید راستی وبلاگت مبارککککککک
mally
19 تیر 92 14:57
عاشق همه تونم! هزارتا بوس واسه گل های نازنینم ..
مرضیه مامان ارشان
19 تیر 92 19:21
دوتا گلای خوشگل می دونین عاشقتونم ایشالا همیشه در کنار هم زیر سایه ی پدر مادر همینجوری عاشقانه برای هم باشین از راه دور میبوسمتون خاله مرضیه
فرگل و سوگل
20 تیر 92 1:10
ممنون از همه خاله های مهربونمون خاله سمانه خاله مرضیه خاله مرضیه خاله ملی دوستتون داریمممممممممممممممممممم
دایی شیطونا
26 تیر 92 0:29
قربون این دوتا برم من که کچلم کردن
بهار مامانه برسام
27 تیر 92 2:39
جونم چقدر این دخمل ها خوشگلن خدا حفظشون کنه دوتا فرشته ی ناز و معصوم تویه بغل هم...وای که چقدر نازن هزار ماشالله خدا بهتون ببخشه انشالله همیشه تنشون سالم و دلشون شاد و روزیشون بی حد باشه
خاله هدی جون
27 مرداد 92 16:35
عکس گلا خیلی نازه.فرگل نازم وسوگل نازم قدر مامانتون خیلی بذونین آخه شما 2 وروجکا سایز خواهر من به 38 رسوندین.شما کی بزرگ میشن شیطونا

مرسی خاله جونمون . ما بزرگ شدیم خاله هدی نیگا عکسهامونو