سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دو گل زیبای من

دخملای موتور سوار

1392/7/26 1:34
نویسنده : مامان دوتا گل
915 بازدید
اشتراک گذاری

فرگلکم یه چند روزی هست که دیگه موتورشو خیلی راحت کنترل میکنه از خود راضیو نیازی نیست کمکش کنیملبخند فرمونشو براش بچرخونیم لبخند.الان دختر گل من برای خودش قهرمان موتور سواری شدهمژه

تازه این دختر مهربون خجالتخواهر کوچولوشو سوگل نازمو سوار موتور میکنه و باهم کلی لذت میبرنبغل

اگه بدونین چه قهقه ای میزدن گل دخملای منقهقههقهقهه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان فداتون بشهههههههههههههههههههههههههههههههخجالتماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدرهام جون
26 مهر 92 1:35
ای جاااااااااااااااااااااانم چه نازن دختران موتورسوار نارنجی پوشهزارهزارماشالله


چشمات ناز میینه سمانه جونمممممممممممممممم
بهار
26 مهر 92 23:35
بادیدن عکسای قشنگ این دوتا گل دلم باز میشه
خدا حفظشون کنه انشالله


مرسی عزیزمممممممم
رادین 1592
29 مهر 92 0:40
سلام فرگل جون وسوگل جونم عکس هاتون مثل کارت پستال بود من تو بغل مامانم نشسته بودم که داشت وبلاگتونو میدید اینقدر این وبلاگ قشنگ بود که چشمام خیره به صفحه کامپیوتر شد چون نمیتونستم بنویسم مامان جونم به جای من براتون دختر دایی های مهربونم پیغام گذاشت مخصوصا موتور سواریتون خیلی باحال بود
دوستتون دارم
رادین


عزیزممممممممم پسرکم خوشگلم
قربون اون چشمهای نانازت
ما بیشتر دوستت داریم
arezu
29 مهر 92 0:42
سلام عزیزم خیلی خوشگل بود به قول خودت (بسیار بسیار زیبا )
خوشبحال این دو تا فرشته کوچولو که یک فرشته بدون بال روی زمین اینقدر دوسشون داره و براشون زحمت میکشه


ممنونم ارزو جون چشمات قشنگ میبینه عزیزم
لطف داری نظر لطفته قشنگم