سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

سوگل و دوستانش

1392/7/23 0:38
نویسنده : مامان دوتا گل
877 بازدید
اشتراک گذاری

سوگل نازنینم ببخش مامانواوهمن کلا فراموش کردمنگران اولین قرارمونو با دوستان نی نی سایتمونو بنویسم 

اولین قرار سوگل با نی نی های تیر ۹۱ خیلی هیجان انگیز برای من و سوگلی بودمژهلبخند

همه خونه خاله حمیده مهربون جمع بودیم و خیلی به همه خوش گذشتقلب و موقع رفتن ما مهمونهای شلوغ خونه طفلک خاله حمیده انگاری بمب ترکیده بودکلافهمتفکر شما وروجکها مهلت ندادین کمکش کنیمقهرمنتظر

سوگلکم تو خیلی خانوم بودیماچ و اصلا هم مامانو اذیت نکردی و بهونه گیری و گریه هم نداشتیقلب و با نی نی ها کلی بازی کردی و فقط یک بار هم رفتی اتاق ایلیا جون که تا صدات زدم مثل یک تیکه ماه به حرفم گوش دادی و اومدی بیرونقلب

همه خاله ها و فرشته هاشون عالی بودن و از دیدنشون لذت بردم ماچقلبو ازشون قول گرفتم که دفعه بعد قرارمون همه خونه ما و حالا من و تو دخترکم و فرگل مهربونم منتظر اون روز هستیمخجالتلبخند

 

از راست به چپ

سوگل - ایلیا - کیان - حسام - بهراد - زهرا - مهدیار

 

سوگل - بهراد - کیانا -حسام گوشه چپ تصویر- زهرا پایین صفحه

 

 

بهراد - سوگل - کیان - حسام - زهرا- ایلیا - کیانا - مهدیار 

 

بهراد - سوگل - کیان - حسام - زهرا- ایلیا - کیانا

 

وای که این فرشته های کوچولو چقددددددددددددددددددددددددددددددددددد ناناز بودنقلب دلم برای همشون تنگ شده بغلو خیلی هم دوستشون دارمممممممممممممممممممممممماچماچ

 

عزیز دلممممممممممممممممممممممین

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مريم مامان كيان
21 مهر 92 1:50
منم از دوستي با شما مامان نازنين بسيار خوشحال و مشعوف شدم
خدا پريا رو واست حفظ كنه


ممنونم مریم عزیزمم. اون کیان نانازت که من عاشقشمممممممممممممممممم.
مامان محمدرهام جون
21 مهر 92 21:49
عزیزممممممممممم سوگلی

نازن همشون خدا حفظشون کنه


مرسی سمانه عزیزممم