سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

ای خدا همه نگاهم به دست توست

1392/7/2 0:50
نویسنده : مامان دوتا گل
323 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که شروع به نوشتن کردم فقط میخواستم از دخترهام بگم از کارهاشون از بازیهاشون و ....... ولی الان میبینم دلم میخواد اینجا حرف بزنم درد دل کنم اونم فقط با خدا جونم

ازش فقط  سلامتی میخوام اونم برای عزیز ترینم  برای پشت و پناهم 

دلم گرفته خیلی هم گرفته نمیتونم حرفی بزنم میخوام شاد باشم و ادم مثبت و پر انرژی 

نیرو مثبت بدم به عشقم 

ای خدا  دل همه رو شاد کن و دل منم شاد کن تا شادیم فقط به صورتم نباشه و سرچشمش از قلبم باشه

ای خدا مثل همیشه صدامو بشنو و دست پرمهرتو به سرمن و دخملام بکش

ای خدا قلب دخملام مثل ایینه ست صاف و صیقلی به قلب دخترام شادی ببخش 

ای خدا همه نگاهم به دست توست نا امیدم نکن ای امید بخش همه لحظاتم

ای خدا همه چی رو ختم به خیر کن

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ehsan
2 مهر 92 1:39
hiji nist eshgham khodeto aziyat nakon divoune man delam roshane dadsham hij karish nist motmaen basho arom

ایشالا داداشی امیدم به خداست
مرسی احسان عزیزم
خاله هدی جون
4 مهر 92 2:20
الهی من قربون دلت بشم.امیدوارم و از خدایی که لطفش خیلی زیاد به ما رسیده خودت میدونی در چه موردی صحبت میکنم فردا ظهر با لب خنده به من میگی داش امیر خوبه.الهی آمین
بدترین نا شکری امید نداشتنه گلم به خدا توکل کن و به بهترینا فکر کن چون تو شایسته بهترینها هستی.


ایشالاااااااااا ابجی
مرسی گلم