سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

خداجونم بازم مدیونتمممممممممممممممممممم

1392/7/4 16:51
نویسنده : مامان دوتا گل
454 بازدید
اشتراک گذاری

 پروردگارا ممنونم و شاکر درگاهتم 

 

خدای مهربونم باز مدیون و خجالت زدت هستم دوباره گل خنده روی لبهام اوردی و توان هدر رفته ام را باز گرداندی

خدای رحیمم تو بهترین حاکم مطلقی حاکمی که توان دیدن اشک و اه بنده درگاهشو نداره 

اینبار هم دست مهربونت اومد و روی سرمون نشست و شادی تحلیل رفته ام دوباره مثل صاعقه برگشت

خدایا خدای زیبایم میدونم نه بنده خوبی هستم نه بلدم شاکرت باشم ولی تو مثل همیشه محبت رو بر من تمام کردی

 

شکر و سپاس فقط و فقط برازنده توست ای خالق زیباییها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله هدی جون
4 مهر 92 23:18
خداروشکر.دیدی بهت گفتم فکرای بد نکن فقط به بهترین چیزا فکر کن خواهری.امشب فقط اومدم خونت که شاهد لبخندات باشم از خدای مهربونم تشکر کنم.بازم ممنونتم خدا شادی به خانواده من نشون دادی.شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


مهربونی خدا همیشه ثابت شده ست حیف که بنده شکر گذاری نیستیم.ممنونم ابجی گلم
واقعا خدایا شکررررررررت
آتنا
6 مهر 92 0:56
مامان محمدرهام جون
9 مهر 92 0:41
ااااااااااااای جان،الهی همیشه تنتون سلامت ودلتون شاد باشه که ارزشمندترینهای دنیا همینهاست[hr
ممنونم سمانه جون .ایشالا شما هم همیشه سالم و شاداب باشی عزیزم
خاله هدی جون
10 مهر 92 11:49
کد موزيک
لیلا
13 مهر 92 0:28
پریا جان با اجازتون من اضاتون کردم به وبلاگم. براتون بهترینها رو می خوام