سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

گلهای زندگی

1392/6/17 1:17
نویسنده : مامان دوتا گل
796 بازدید
اشتراک گذاری

دختر برکت هر خانه است و بهانه بهشتی شدن مادر

گلهای زندگیم . بهانه های بهشتی شدنم . روزتون مباررررررررررررررررررررررررکماچ

دخترهای قشنگم خیلی دوستتون دارم قلبو هر زمان به قد و بالاتون نگاه میکنم احساس غرور مادرانه ام به اوج خودش میرسه مژه

امروز هر ثانیه ای که میگذشت و در هر جایی صحبت روز دختر و دختر داشتن و و دختر بودن میشد من و بابا امیر احساس سعادت و غرور میکردیم مژهو خدارو شاکر بودیم و هستیم به خاطر داشتن دو تا دختر گل دو تا فرشته اسمونیبغل

 



فرگل و سوگل عزیزمقلب پریهای دریاییم قلب

از خدای مهربون میخواهیم که همیشه بهترینها براتون رقم بخوره و آینده ای طلایی نصیبتون بشه و جسم نازکتون همیشه سالم روح تازتون همیشه صالح باشه

الهییییییییییییییییییییییییییییییییی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهیار
17 شهریور 92 1:25
خدا برات گلهات را نگه داره ماشالله
به ما هم سر بزن


ممنونم عزیزمممممممممم
خوشحال میشم حتما

شیما
17 شهریور 92 9:17
ماشالا یکی از یکی نازتر و خوشکل ترن.لباسای نازشونو ببین چه خوشرنگه


مرسی شیمای نازنینمممممممممممممممممممممممم
خاله هدی جون
17 شهریور 92 13:44
روزتون مبارک گلای من.امیدوارم همیشه سالم باشین.این گلای رز تقدیم شما گلا

مرسی خاله جوووووووون
دوستت داریمممممممممممممممممم
مامان زهرا کوچولو
18 شهریور 92 17:32
سلام دخترای گل روزتون مبارک
به وبلاگ کوچولوی من هم سر بزنید

حتما عزیزممممممممممممم ممنونم بابت اومدنت

فرنوش مامان ایلیا
23 شهریور 92 2:43
وای پریا هزار ماشالله به عروسک های نازت...
پریا اسپند یادت نره ها...

عزیزم یکی از یکی نازتر...ببوس خوشگل خانوم های نازو....
همیشه همیشه شاد باشید و سلامت...


مرسی فرنوش گلمممممممممم.
چشمات ناز میبینه قشنگم
منم برات ارزوی سلامتی دارم
ازاده ... مامان احسان
30 شهریور 92 1:42
ای جوووووونم
خیلی ناز و قشنگن
بایدم غرور مادرانه داشته باشی



مرسی ازاده عزیزممممممممممممممم