سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

وروجک کوچولویه من

1392/7/20 1:11
نویسنده : مامان دوتا گل
463 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوگل خانومی شش صبح بیدار شد و هر کاری کردم دوباره نخوابید و با همه تلاشی که کردم تقریبا 8 فرگل و بیدار کرد

 مراسم صبحانه خوردنشون که خودش یه فیلم سینمایی هستشو هی فرگل سوار تاب بشه و هی سوگل سوار بشه بالاخره تموم شد و دو تا ابجی شروع به بازی کردن و اینقدددددددددددددددد بدو بدو کردن و پشت پرده بازی کردن و قابلمه های بنده وسط خونه و ................................... تا دلتون بخواد اتیش سوزوندن 

بالاخره شد ساعت 12:30 موقع نهار خوردن دخملا تقریبا سوگل مامان سیر شده بود که دیدم وسط غذا خوردن روی تاب از خستگی بیهوش شده و همچین به خواب عمیق رفته بود که اگه بمبم میترکید بیدار نمیشد.

فرگل که این صحنه به خواب رفتن سوگل رو دیده بود از خنده بیهوش  و روی زمین ولو شده بود. واقعا دیدنی بود 

قربونش برم از بس بازی کرده بود خسته شده بود

اینم شکار لحظه هااااااا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدی جون
4 شهریور 92 21:26
قربونت بشه خاله اینقدر شرری.گوگوله من نفست بخورم با اون خوابیدنت.بوس بوس


مررررررررررررررررسی هاله هدی جونمممممممممممممممممم
خاله هدی جون
5 شهریور 92 14:52
بسه دیگه نانازم بیدار شو.


خیالت راحت ابجی بیدارههههههههههههههههه
مامان ترانه
6 شهریور 92 7:46
لذت عجیب بزرگی باید باشه خوابیدن بچه ها از خستگی . من که تا حالا این توفیق عظیم و تجربه نکردم. خیلی خوب ه که دخمل گلا هم بازی هم هستنو نعمت بزرگی ه واقعا.
دو تا خواهرا هر دو شون نازن ماشالا. خدا حفظشون کنه براتون

مرسی سعیده عزیزم که اومدی
چشمات ناز میبین گلم
ببوس دخمل طلاتووووووووووو