سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

تعطیلات عید فطر

1392/7/17 23:15
نویسنده : مامان دوتا گل
544 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی خیلی خوش گذشت

 

با اینکه رفت و برگشت دخترا مثل خودم ماشین زده شدنو حالشون بد شد ولی خوب بود ..............

 

 

بریم ادامه مطلبچشمک

 

خلاصه خوب بود

حالت تهوع دخترا خنده دار بود خصوصا که من خندم بند نمی اومد و البته همون خنده باعث شد دخترا بهتر بشن تا رسیدیم فکم درد گرفته بود از بس خوندم و دست زدم و فرگل هم واسه خودش قر میداد

تو راه  رسیدیم به چند تا اقا که داشتن رو زمین کار میکردن و بابا امیر رفت تا ازشون راه رو بپرسه چشم فرگل خانوم به اقا الاغه افتاد

 

 

 

سوگل خانم سوار بر اقا الاغه

 

 

فرگل خانوم با همه دوست داشتنش ولی ......

 

 

موفقیت بابا امیر در سوار کردن فرگلی

 

 

گشت و گذار با بابایی

اخی من همشششششششششش بابایمو زحمت میدم

 

 

 

 

من خودم میخوام بیام

 

 

اینم علی مهربون که همش مواظبم بود

 

 

چه حالی میده از این بالا

 

 

اینم ماهی کوچولوها

 

 

بالاخره مامانم دوربینو ول کرد اومد پیش من

 

 

 

اینم سوگل قشنگم بغل مامان جون که وقتی مارو دید ذوق کرده بود بچم

 

 

 

سوگل خوشگلم خیلی میترسیدم مریض بشی

 

سوگل خانومی بالاخره اومد تو خونه تا سرما نخوره  ( قهری با مامان چشمک )

 

 

 

فرگل  و سوگل بعد از رسیدن مشهد و گذروندن یک روز پر از بازی و خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هانیه مامان عسل
24 مرداد 92 3:51
ای جانم به اینن دو گل زیبات

معلومه فرگل حسابی اتیش سوزونده ها

جیگر هردوشون


مرسی هانیه جون. لطف داری عزیزم ببوس عسلک منو

خواب گو
24 مرداد 92 11:02
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
خاله هدی جون
27 مرداد 92 16:45
عکساتون خیلی زیبا بود گلای من.بچه های خوب باشین تا خواهرم بیشتر بیاد بیرون شهر.تپلای خاله زود بزرگ بشن و آروم.دوستون دارم هوارتا.


ممنون هستیم خاله هدی جون.خدایی خاله هدی ما بچه های خوبی بودیم اون روز که وتازه خنده مامان و بابامونو تو ماشین با حالت تهوعمون در اوردیم ههههههههههههههههههههه.ما هم دوستت داریم خاله هدی جون
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 92 1:09
همیشه به گردش وشادی عزیزای دلم

عکسها محشر بود کلی لذت بردیم از لذت وشادیتون


مرسی سمانه جونمممممممممممم
اره واقعا سمانه خودمم دقت کردم مردم از خندهههههههههه

daie fenchola
31 مرداد 92 21:14
بله دیگه فقط دایی احسان نباید عکس داشته باشه


تقصیر خودته داداشی همشششششششششششششش خواب بودی