سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دو گل زیبای من

پریای من ماهگردتون مبارک

1392/10/30 13:26
نویسنده : مامان دوتا گل
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دیر خیلی دیر شدددددد شرمنده دوتا گل خوشگلم

اپ این ماهگرد دخترای گلم  بد جور دیر شد ولی واقعا درگیر واکسن هیجده ماهگی سوگل و بعد از قطع تب واکسن درگیر مریضی سوگل که دخترک کوچولوی من به معنای واقعی اب شد بمیرم براش خیلی اذیت شد از این ویروس اسهال واستفراغ .تو این دوره مریضی خانم کوچولوی خونمون ،فرگل مهربونم هم خیلی اذیت شد میدید ابجیش همش بی حاله هر چی میگه هر کاری می کنه نمیتونه بلند بشه و باهاش بازی کنه و میومد پیش من و غصه میخورد که ابجیم کی خوب میشه منم خودم داغون از بی حالی و اسهال سوگل فقط منتظر یه تلنگر بودم و این حرف فرگل اشک منو در می اورد،خلاصه اینکه الهی هیچچچچچچ خونه ای بچش مریض نشه و همیشه تنشون سالم باشه

فرگلکم دخترکم مهربونم سی و پنج ماهگیت مبارککککککککککککککک

 

سوگلکم نازنینم شیرینم هیجده ماهگیت مبارککککککککککککککککککک

 

 

کوچولوهای من این ماهگردتون بیشتر عکسهاتون بی حالی سوگل هست و غمگینی فرگل واسه همین عکسی نمیذارن فرشته های من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)