سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دو گل زیبای من

خاله بازی

1392/9/3 1:39
نویسنده : مامان دوتا گل
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بدون وقفه بریم ادامه مطلب با خاله بازی دو گل منخجالت

سه روزی میشه فرگل من خاله بازی رو یاد گرفته و کلی با این بازی عشق میکنهقلب و الان بیشتر ساعتها اگه تو اتاقشون باشن سرشون گرمه خاله بازیشون هست نه بازیه دیگهلبخند

 

دخترک من برای خودش اشپزخونه ای تدارک دیدهلبخند وسایلش خیلی مرتب چیده و غذا درست میکنه چایی دم میکنه پذیرایی میکنه بغلسوگلو میفرسته خرید و بیشتر وقتها میگه ماکارونی و ماهی بخرهنیشخند

اینم بگم دفعه اول که بازی کردن سوگل خسته شد و همه کاسه کوزه فرگل رو بهم ریخت نیشخندو فرگل باز دوباره اشپزخونشو چید مژهبه فرگل یاد  دادم که سوگل باید سرگرم باشه  پازل و عروسک و ... برای سوگل گذاشتیم تا بازی کنه تا غذای فرگل حاضر بشه بخورن شکر خدا جواب دادلبخند ولی بازم سوگل اخر حوصلش سر میرفت و اشپزخونه خانوم گل توسط خانوم طلا منفجر میشدنیشخند 

ولی به نظر منه مادر نیشخندفرگل صبر فوق العاده زیادی داره چون بلاخره دوسال و نیمشه ولی هر زمان سوگل بهم میریخت فرگل دوباره خیلی با صبر میچیدلبخند قربونششششششششششششش برم خانومی شده قلباون دخترک ناز من که وروجکیییییییییییییییییییی شدهقلب مامان فداتون بشهماچ

 

اشپزخونه مرتب دخترمن

 

فرگل  در حال اشپزی و سوگل مشغول پازل چیدن

غذا حاضر شد ابجی بیا بخوریم

ابجی جونم اشپرخونمو نریزی به هم

و اما فرگلکم منتظر تا سوگل خانومی دست از ریخت و پاش برداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله هدی جون
3 آذر 92 14:03
امان از دست این دو وروجکها از صبح اومدن خونه مامان مصی جونشون هی میگن بریم خاله بازی من که ده روزی سرماخوردگی بدی گرفته بودم بدنم همش دچار ضعف میشد از دست این در وروجک تا اینکه ساعت دو تو خونم غش کردم.
مامان دوتا گل
پاسخ
هههههههه خدا حفظتون کنه خواهر گلم خدایی وقتی تو و مامان هستین پیششون دیگه کاری به من ندارن ههههههههه زنده باشین
بهار
4 آذر 92 23:20
مثه همیشه دلم ضعف رفت از شیرینی این دو تا گل به نظر من صبر فرگل به خودت رفته دوست گلم خیلی دوست دارم از نزدیک هردوشونو ببینم....ببوسشون
مامان دوتا گل
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممممم تو لطف داری به من و دخملام
شیما
6 آذر 92 2:28
عزیزم چه دخترای نازی ایشالا همیشه کنار هم باشن
مامان دوتا گل
پاسخ
.....ممنونم عزىزم چشمات ناز مىبىنه
وروجک ما
8 آذر 92 0:51
وای خدا دلم ضعف رفت چه قدر بامزه بازی میکنن خدایاااااااااا
مامان دوتا گل
پاسخ
مرسى فرزانه عزيزمممممممم
مامان محمدرهام جون
11 آذر 92 23:49
قربون جفتشون برم ای خدا فرگلی کوه صبره به خدا هزار ماشالله ،خاله فداش شه
مامان دوتا گل
پاسخ
تو لطف دارى سمانه جان . ميسى خاله جونمممممممممم