سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

مداح کوچولوهای من

1392/8/21 22:34
نویسنده : مامان دوتا گل
534 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوهای قشنگم دلم میخواست اولین جمعه محرم بریم برای مراسم حضرت علی اصغر ولی نشد که بریمافسوس اما من و بابا امیر با شما دوتا گل قشنگمون مراسم رو تو خونه برپا کردیملبخند من و بابا امیر با مداحی شبکه سه اشک میریختیم خنثیو فرگل کوچولوی ناز من از شب قبلش روضه خونی یاد گرفته بود و همراه با مداح ها میخوندنیشخند اینقدر هم بامزه میخوند که ما خندمون هم میگرفت لبخندمیگفت همه گریه کنین سینه بزنین محکم بزنین همه گوش کنین نیشخندو در کنار سوگلک مامان هم شروع کرده بود به گفتن اااااااااااااااااااااااااااا وووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااا  بلند بلند میخوند لبخند

براتون نذر نامه حضرت علی اصغر رو هم خوندیم لبخندروی دستهای من و بابا امیر بلند شده بودین و من و بابا تو گوشتون این نذر نامه شیرین رو خوندیم و از خود حضرت ولی عصر خواستار حفظتون از شر همه بدیها و شرارتها و مریضیها و ................... شدیمماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

گلهای قشنگ زندگیمون حضرت مهدی نگهدار و یاریگرتون باشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان كيان
6 دی 92 23:22
جاااااانم خيلي بامزه شدن با حجاب ماشالا دوتاييشون عين مااااااه ميمونن خدا واست حفظشون كنه مانا جون ممنونم مریم عزیزم لطف داری گلم