سوگلسوگل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دو گل زیبای من

قشنگترین اعداد

1392/8/10 7:51
نویسنده : مامان دوتا گل
555 بازدید
اشتراک گذاری

7آبان اومد و دخملهای قشنگ من ماهگردشون از راه رسید 

هر زمان به موعد ماهگردشون میرسم به نظرم قشنگترین اعداد ، عددهای ماهگرد دخترای خودمه 

و الان قشنگترین اعداد ، عدد سی و سه و شانزده ست

هر لحظه که به عقب بر میگردم با وجود همه سختیها ولی من جز شیرینی چیزی دیگه ای حس نمیکنم و

دیدن قد و بالاشون نور امیدی توی قلب منه مادره

 

 

فرگل ناز من ، دخترک فهمیده من ، شیرین زبون من ، مهربون ترین دختر دنیا

سی و سه ماهگیت مبارک

 

سوگل قشنگم ، فرشته کوچولوی من ، دخترک طلای من ، شیرین ترین دختر دنیا

شانزده ماهگیت مبارک

 

 

 

 

قربونتون بشمممممممممممممممممممممممممم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدرهام جون
12 آبان 92 18:34
فرگلم 33ماهگیت مبارک،سوگل جونم 16ماهگیت مبارک

خدا برای مامان مهربون وبابای خوبتون حفظتون کنه



ممنونم عزیز دلممممممممممممممممممممممممممم
آتنا مامان آرنیکا
14 آبان 92 4:46
فرگلم 33ماهگیت مبارک،سوگل جونم 16ماهگیت مبارک


مرسی اتنای عزیزممممممممممممم ببوس گل قشنگتو

آتنا مامان آرنیکا
14 آبان 92 4:49
راستی بازی بابا و دخملا عالــــــــی بود . خسته نباشی بابای مهربون



ممنونیم خاله جونممممممممممم
مامان گلی
17 آبان 92 23:08
خدا برات حفظشون کنه/ای جونم منم منتظر این روزام


ممنونم عزیزم . ایشالاااااااااااااااا